FAQ
Veelgestelde vragen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betalen kan op onze website via iDeal. Dit geldt ook voor bestellingen die worden afgehaald. De betaling kan dan vooraf worden gedaan via onze website.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Vandaag besteld, is de volgende werkdag verzonden. Tenzij anders vermeld op onze homepage.
Wij versturen onze tafelkleden via PostNL. Stofstalen versturen we per post.
Betaal ik bezorgkosten?
Bij bestellingen tot €90 betaal je €5,95 bezorgkosten. Bestellingen hoger dan €90 versturen wij gratis.
Wil je jouw bestelling afhalen? Dat kan bij ons in Zeist. Neem contact met ons op via hello@tablelabel.nl om een afhaalafspraak te maken.
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Zeker, graag zelfs! Geef bij het afronden van je bestelling aan dat je deze bij ons in Zeist wil komen afhalen.
Neem contact met ons op via hello@tablelabel.nl om een afhaalafspraak te maken. We zien je graag verschijnen!
Hoe kan ik retourneren?
Wij doen er uiteraard alles aan om een goed product te leveren.
Mocht je bestelling echter toch niet aan je verwachting voldoen, dan vragen wij je dit binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons te laten weten. Mail naar hello@tablelabel.nl om het retourproces te starten.
Bij Table Label heb je recht op de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Indien wij binnen 14 dagen geen schriftelijke retouraanvraag hebben ontvangen, gaan we ervan uit dat we aan onze verplichting hebben voldaan.
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien:
• De verpakking van het product voor zover mogelijk onbeschadigd is.
• Het product niet gebruikt en/of gewassen is.
• Je niet zelf hebt geprobeerd het gebrek te herstellen.
• Je de gebruiksaanwijzing en/ of instructies niet hebt opgevolgd.
• Het product is voorzien van de originele en aangehechte labels en/of prijskaartjes.
• Het artikel ongebruikt en in nieuwstaat verkeerd.
Indien je een beschadigd product hebt ontvangen wordt deze door Table Label kosteloos omgeruild voor exact hetzelfde product, mits op voorraad. Hiervoor dien je binnen 5 werkdagen contact met ons op te nemen via hello@tablelabel.nl.
Nadat Table Label het product in goede staat retour ontvangen heeft, wordt het betaalde bedrag excl. verzendkosten binnen 14 dagen rechtstreeks op je bankrekening teruggestort.
Kosten voor een retourzending in verband met een geweigerde zending zijn te allen tijde voor de klant.
Table Label is niet aansprakelijk voor kwijtgeraakte retourzendingen.
Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?
Bij een retourzending zijn de kosten voor de klant. Onze duurzame verpakking is zo ontworpen dat deze kan worden ingezet voor een retour. Gebruik hiervoor de extra plakstrip.
Mocht je willen retourneren, neem contact met ons op via hello@tablelabel.nl om het retourproces te starten.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Dat is heel vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Wij doen er uiteraard alles aan om een goed product te leveren en hebben met zorg de verpakking gekozen en jouw product ingepakt.
Indien je een beschadigd product hebt ontvangen wordt deze door Table Label kosteloos omgeruild voor exact hetzelfde product, mits op voorraad. Hiervoor dien je binnen 5 werkdagen contact met ons op te nemen via hello@tablelabel.nl. We helpen je graag!
Ik heb een vraag over mijn bestelling of geleverde product(en), hoe kan ik het beste contact met jullie zoeken?
Heb je een vraag of twijfel je ergens over? Laat het ons gerust weten. Mail ons op hello@tablelabel.nl en we helpen je graag! :-)
Zijn alle producten die op jullie website staan op voorraad?
Ja, alle producten die wij aanbieden zijn op voorraad op onze locatie in Zeist. Tenzij anders vermeld. Is een product uitverkocht? Dan geven we dit aan op de website en is het product niet te bestellen.
Verkopen jullie ook zakelijk?
Zeker. Wil jij graag tafelkleden van Table Label verkopen? Dat kan, wij werken ook samen met retailers. Neem contact op via hello@tablelabel.nl om de mogelijkheden te bespreken.